Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ağrı

Valilikler

Hamur Kaymakamlığı
Hamur Kaymakamlığı
Hamur Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat
  • HAMUR
    İlçe Tarihi Köylerimiz Eğitim Hamur Kümbeti Şoşik Kalesi
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Başarı Belgesi standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
  • HAMUR
    • İlçe Tarihi
    • Köylerimiz
    • Eğitim
    • Hamur Kümbeti
    • Şoşik Kalesi
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Başarı Belgesi standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

HAMUR SYDV AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KOORDİNATÖR PERSONEL ALIMI İLANI

14.02.2024

HAMUR İLÇESİ

SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 

KURUMBİLGİLERİ

Kurum Adı/ Unvanı: HAMUR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

Adresi: Kale Mahallesi Van Caddesi No: 62/A Hamur

Telefonu: 0 472 451 25 09

 

HAMUR SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI HAMUR SYDV AİLE DESTEK MERKEZİ (ADEM) KOORDİNATÖR PERSONEL ALIMI İLANI

 

Hamur Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 05.01.2024 tarih ve 1 sayılı Kararına istinaden 2024 YILI Hamur SYDV YENİ ADEM Projesi kapsamında İş Kanunu çerçevesinde ÖSYM tarafından yapılan ve geçerliliği devam eden (güncel olan) Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSSP3 puan türünde 60 puan ve daha yukarı puan alanlar arasından mülakat ile aşağıda belirtilen niteliklerde Belirli Süreli (31.12.2024 tarihine kadar) olarak çalıştırılacak ADEM-Aile Destek Merkezinin yönetim ve organizasyonundan sorumlu olacak bir (1) bayan “Koordinatör”   unvanlı tam zamanlı sözleşmeli, 2 ay deneme süreli Geçici Personel istihdam edilecek olup personellerde aranacak şartlar aşağıda belirtilmiştir

 

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Koordinatör

Açık İş Sayısı:1

Niteliği (Geçici/Daimi): Belirli Süreli Sözleşmeli(31.12.2024 Tarihine Kadar)

Deneyim Süresi: -2 Ay

Başvuru Tarihleri:

14.02.2024

Başvuru Adresi:

Kale Mahallesi Van Caddesi No: 62/A Hamur

İrtibat Kişisi : Ahmet YILMAZ

Unvanı: Vakıf Müdürü

 

 

 

Telefonu: 0472 451 25 09

 

E-Posta: hamursydv@gmail.com

 ÇALIŞMA ŞARTLARI

 

Çalışma Adresi: Hamur Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

 

Çalışma Süresi: Belirli Süreli (31.12.2024 tarihine kadar) )

Çalışma Saatleri: İş Kanunun Hükümlerine Dayalı Çalışma Saatleri

GORÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: HAMUR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

Tarih:  15.02.2023

Saat: 10.00

CALIŞMA ŞARTLARI

 Adresi: Kale Mahallesi Van Caddesi No: 62/A Hamur

 

Çalışma Süresi: Belirli Süreli İş Sözleşmesine Dayalı Geçici Personel

 

Çalışma Saatleri: İş Kanunun Hükümlerine Dayalı Çalışma Saatleri

MÜRACAT KOŞULLARI (GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR)

                 MÜRACAAT KOŞULLARI (GENEL ŞARTLAR)

1.Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2.Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3.18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak, son başvuru tarihi itibari ile

4.Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

5.Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.

 

       

              DİĞER HUSUSLAR (ÖZEL ŞARTLAR)

  • Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almak şartıyla fen edebiyat fakültelerinden veya psikoloji, psikoloji danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve sosyal hizmet alanlarının birinden lisans mezunu olmak
  • ÖSYM tarafından lisans mezunları için yapılan ve geçerliliği devam eden 2022 veya 2023 yılı KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
  • Her türlü mevsim ve iklim şartlarında görevini yapmasına engel olabilecek süreklilik arz eden fiziksel ve ruhsal yada engellilik durumu olmamak.
  • Adayların kendini ifade kabiliyeti, bir konuyu kavrayıp özetleme ve ifade etme yeteneği ,muhakeme gücü, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerin mesleğe uygunluğu, özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, karşısındaki insanı anlayabilme ve empati kurma becerisi tercih sebebidir.
  • 7. Adli sicil kaydı (sabıka kaydı) bulunmamak
  • İlan tarihinden itibaren en az son 1 (bir) yıldır Hamur İlçe sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak
  • Bayan personel alınacaktır.
  • Sosyal projelerde tecrübe sahibi olmak tercih sebebidir.
  • Bilgisayar ve Ofis programlarını iyi derecede kullanıyor olmak ve belgelendirmek  tercih sebebidir.
  • Yüksek lisans ve yabancı dil sınavlar sonucu, alanı ile ilgili staj yapmış olmak, alanı ile ilgili sertifikalar, sürücü belgesi, iş deneyimi olanlar ile sivil toplum kuruluşlarında aktif görev almış olmak ve belgelendirmek işe alınmada öncelik olarak değerlendirilecektir.
  • Sağlık raporu (Mülakata çağrılan adaylardan aile hekimlerinden alınan sağlık raporu istenecektir)

         SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

  • Başvurular 14.02.2024 tarihleri arasında şahsen yapılacaktır. Adaylar, yukarda istenen belgeler ile birlikte Hamur Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma vakfı Başkanlığına 14.02.2024 saat 17:00 mesai bitimine kadar bizzat başvurarak evraklarını teslim edeceklerdir. Bu tarihten sonra yada eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  • Alım ilanı Hamur Kaymakamlığı internet sitesi adresinde yayınlanacaktır.
  • KPSS şartı bulunan kadro için ilan sonucunda her bir pozisyon için alınacak olan personel sayısının 5 (beş) katı kadar kişi geçerli KPSS P3 puanına göre  en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve mülakata çağrılır.
  • Mülakat komisyonu, Mülki İdari Amiri başkanlığında Mütevelli Heyetinin kendi üyeleri arasında seçeceği 2 atanmış ve 2 seçilmiş üyeden oluşur. 100 puan üzerinde değerlendirme yapılarak en yüksek mülakat puanı alan aday sözleşme imzalamaya çağırılacaktır.
  • Mülakat komisyonu, 1 Asıl 1 yedek belirleyecektir. Asıl adayın herhangi bir sebeple işe başlamaması veya sözleşmesini fesih esilmesi halinde 2 ay içerisinde yedek aday tekrar değerlendirmeye alınacaktır.
  • Verilen söre içerisinde mülakata veya sözleşme imzalamaya gelmeyen kişiler herhangi bir hak iddia edemez.
  • Başvurular arasında mülakata katılmaya hak kazanan kişilere mülakat tarihi bildirilecektir.
  •  

BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYURULMASI VE ATAMALARIN YAPILMASI

  • Vakfımız başvuru veya mülakat sonucunda personel alıp almama hakkına sahiptir. Alımı tek taraflı iptal etmek veya proje başlama sürecini ertelemek konularında tamamen serbesttir. Bu konuda başvuru sahibi veya mülakata girip mülakatı kazanan aday hak iddia edemez. Başvuru yapan adaylar bu hükümleri peşinen kabul etmiş sayılır.
  • Kurumumuza sunulan başvuru belgeleri geri iade edilmeyecektir
  • Geçerli başvuru sayısına ulaşılmadığı (1 asil-1 yedek) takdirde mülakat komisyonu mülakatın iptaline karar verebilir ve  adaylar hak iddia edemez
  • Koordinatör; ADEM-Aile Destek Merkezinin yönetim ve organizasyonundan sorumlu olacaktır.

 

Başvuru sonunda işe alınmaya hak kazananların listesi http://www.hamur.gov.tr/ Kaymakamlık internet sitesinde ilan edilecek ve işe başvuru dilekçelerinde bildirdikleri iletişim numaraları ile bilgi verilerek sözleşmeye çağrılacaktır. Bu ilan-bildirim tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Sözleşmeye çağrılan adaylar Hamur Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına bizzat başvurup sözleşme imzalamaları gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde sözleşme imzalamayan adaylar haklarını kaybederler.                                                                                                            

BAŞVURU İÇİNGEREKLİ BELGELER

  1. 2 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olmalı)
  2. Nüfus Cüzdanı veya Kimlik Fotokopisi
  3. Adli Sicil Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu belge geçerlidir)
  4. İkametgâh Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu belge geçerlidir)
  5. Öz geçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri gibi konulardan bahsedilecektir.)
  6. Diploma, sertifika veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi (Belge aslı ibraz edilecektir. e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu mezuniyet belgesi geçerlidir.)
  7. KPSS sonuç belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden alınan Barkodlu KPSS sonuç belgesi geçerlidir)
  8. Varsa Yüksek Lisans ve Yabancı dil sınavları sonuçları, alanı ile ilgili staj ve ilgili sertifikalar, sürücü belgesi, iş deneyim belgesi ile sivil toplum kuruluşlarında aktif görev aldığını gösterir belgeler
  9. Bilgisayar ve Ofis Programları alanlarında sertifika fotokopileri
  10. Sağlık raporu (Mülakata çağrılacak adaylardan aile hekimliklerinden alınan sağlık raporu istenecektir.)

 

MÜRAACAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

Müracaat yeri:
Hamur Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
İletişim bilgileri:
Tel : 0472 451 25 09

 

FORM ONAY BİLGİLERİ

Tarih:  13/02/2024        

Adı Soyadı: Ali YILDIRIM

Unvanı:       Kaymakam

                  Vakıf Başkanı

              

Kaşe/İmza

Not:Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurusunu ilan panosunda ilan edilecektir

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Terör Arananlar
  • Ağrı Valiliği İhale Yönetim Sistemi
  • Muhtar Bilgi Sistemi
Kale Mahallesi Van Caddesi No: 62-A Hamur / Ağrı
(0472) 451 20 09
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız